ICT Hub je u prothodnih pet meseci organizovao seriju edukativnih radionica na kojima su naši predavači, sa dugogodišnjim iskustvom iz oblasti digitalne transformacije, preneli svoja znanja stečena u radu sa domaćim kompanijama.
Kako je treći ciklus radionica izgledao u brojkama?
- 13 gradova
- 32 radionice
- 3 predavača
- Preko 1.200 prijava
- Pređenih 5,413km
Predavanje na kome je uvek bilo dosta pitanja iz publike je bilo “Online marketing u službi vaše kompanije” koje je vodila Jelena Nenadić Mihajlović, ICT Hub sa ciljem da se polaznici upoznaju sa specifičnostima pojedinih društvenih mreža, da saznaju kako odabrati odgovarajuće kanale komunikacije u odnosu na industriju i ciljnu grupu. Preovlađujući utisak sa predavanja je da mala i srednja preduzeća u Srbiji sve više razumeju potrebu oglašavanja na internetu ali da na online marketing ne gledaju kao na deo celokupne strategije razvoja brenda i da ne rade dovoljno na kreiranju kvalitetnog sadržaja i na praćenju rezultata i analizi kampanja koje sprovode.
Veliko interesovanje je postojalo za predavanje na temu korisničkog iskustva i brige o korisniku koje je vodio Luka Prišunjak iz kompanije Swisscontact. U sklopu predavanja pod nazivom “Od potrebe do uspešne kupovine- Kako mapirati put Vašeg kupca?” bavili smo se kreiranjem arhetipova savršenog kupca i vizuelizacijom kompletnog korisničkog puta kako bi bolje razumeli njihove navike i potrebe i stvorili besprekorno online iskustvo za njih. Tokom predavanja smo takođe predstavili različite alate putem kojih kompanije mogu da prate i analiziraju interakciju koju kupac ima sa brendom.
Radionica pod nazivom "Kako uspešno voditi biznis u digitalnom okruženju?" koju je vodio Momir Đekić iz kompanije TeleGroup imala je za cilj da, kao krovna tema ovog ciklus, inspiriše kompanije za temu digitalne transformacije i iterativan pristup razvoju gde svaka tačka u lancu mora imati povratnu informaciju od korisnika, jer u suprotnom rizikuje prevelika izloženost potrošnji, bez rezultata koji bi je opravdao. Tokom 12 naprednih radionica, fokus je bio na digitalizaciji celokupnog poslovanja i stvaranju vrednosti za kupca, a sve uz korišćenje digitalnih alata kao katalizatora tih promena.
Glavni zaključak predavanja i brojnih diskusija koje se se vodile je bio da se preduzeća u Srbiji nalaze u procesu transformacije. Savremeni načini poslovanja zahtevaju promenu organizacije, angažovanost svih sektora i kompetenciju zaposlenih u svojim oblastima rada uz obeveznu konstantnu doedukaciju.
ICT Hub u saradnji sa svojim partnerima organizuje radionice digitalne transformacije u sklopu projekta „Igralište Inovacija” koji je finansijski podržan od strane Američke agencije za međunarodnu saradnju (USAID). Tokom dvogodišnjeg programa, ICT Hub će organizovati nekoliko ciklusa radionica širom Srbije sa ciljem da podstakne kompanije na digitalni, holistički način razmišljanja.